søndag den 21. februar 2010

"forårs"rengøring

Den sol dér får mig altså til at gå amok i rengøring! Men det har jeg egentlig ikke noget imod. Nu stråler min lille lejlighed, jeg har både støvsuget, tørret støv af, gjort badeværelse og toilet rent, renset afløb og skiftet sengetøj. Det er fantastisk.

Nu vi snakker om "forår", så er jeg rimelig træt af, at der er kommet gigantiske mængder af sne i min landsdel igen! Jeg var hjemme hos mine forældre i fredags, hvor jeg overnattede til i går, og jeg nåede åbenbart lige at komme hjem, inden busserne indstillede deres kørsel (jeg valgte dog alligevel at gå fra AAU, da der var en halv time til min bus ankom, for søren det var hårdt at vandre i så meget sne). Meningen var, at jeg skulle have besøgt Ulrik, og set hans datter for første gang, men det blev så ikke lige aktuelt. Det var jeg ikke helt tilfreds med, da jeg havde set frem til det og bestemt ikke havde lyst til at tilbringe en hel dag herhjemme - men jeg blev dog hurtigt glad for det, da mit hjem havde brug for en kærlig hånd efter mit manglende overskud de sidste mange dage, og jeg havde stadig nogle projekter jeg skulle have styr på. Fik også købt ind til den kommende uge, så jeg ikke skal tænke på den slags. Så det var faktisk rigtig godt at få ordnet, og at kunne slappe fuldstændig af helt alene bagefter.

I dag, hvor busserne heldigvis kører igen, tager jeg hjem for at besøge Daniel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar