tirsdag den 9. februar 2010

cosmopolitan...

I går var jeg hjemme hos Marie sammen med de andre uni-tøser, hvilket jeg havde set MEGET frem til. Vi havde aftalt, at vi skulle se film sammen, hvilket der dog ikke blev meget af, da snak var meget sjovere.
Vi mødtes ved et "nyt" (fra december) sted inde i byen, kaldet "Thai2Go", som Selma havde talt varmt om. Og det blev heller ikke nogen skuffelse! Jeg valgte den "kedelige" løsning og bestilte 5 indbagte kæmpe tigerrejer med sød chilisauce og ris, til 49 kroner. De var godt givet ud.


De smagte virkelig godt. Og det gjorde de andres mad også, som jeg var nødt til at smage, som var noget med grøn karry og kokossauce.

Som aftenen skred frem, og vi egentlig satte os for at se en film, fik Marie den fantastiske idé at lave et par Cosmopolitans. Indeholdende cirka tusind gange så meget vodka som tranebærjuice. De smagte jævnt af sprit, men var alligevel ret fantastiske, og slog alligevel ret hårdt. Desværre var det jo hverdag, og vi skulle alle tidligt op i dag. Hvilket betyder, at jeg i dag har været ganske træt, og i øvrigt vågnede op med spritsmag i munden. Fik da også en morsom sms fra Marie, hvor hun spurgte, om hun var den eneste der havde hovedpine og let kvalme. Og vi fik altså kun max 2 hver.

Nu er der snart Årgang 0, hvilket jeg har set meget frem til at stene under dynen til!
Orker ikke at fortælle om praktikken lige nu, men det går stadig rigtig godt derude, og jeg er nu blevet introduceret til det program, jeg skal bruge til den store undersøgelse.

2 kommentarer:

  1. Uh... sådan et sted synes jeg at vi mangler her i Odense. 49 kr. det er godtnok billigt :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud - ingen rejser hernede da det ikke er kosher ØV. Dejligt at det stadig går fint i praktikken. KNUS

    SvarSlet