lørdag den 27. februar 2010

mmh, weekend

Jeg gentog succesen fra sidste fredag, og tog hjem og spiste sammen med min mor. Vi fik det lækreste mad! Min mor lavede et helt fantastisk græsk farsbrød med feta og alt muligt i, jeg var helt solgt. Og så lavede vi en græsk salat, med avocado, tomat, rødløg, agurk, persille, olivenolie og citronsaft - den er virkelig god! Dertil nogle ciabatta-agtige brød smurt med pesto og drysset med revet ost og så i ovnen. Tilbehør til det hele var selvfølgelig tzatziki. Jeg bliver helt sulten af at tænke tilbage på måltidet, selv om jeg egentlig er mæt. Jeg tog det usleste billede af maden med min telefon, som jeg nægter at offentliggøre, da det yder maden 0 % retfærdighed. Så I må forestille jer den!
Efter en god nats søvn (hvor jeg erfarede, at jeg er ude af stand til at sove længe, vågnede inden 8 og følte mig udhvilet) tog vi ind til byen med selskab af min søster. Jeg følte ikke for at bruge så mange penge, grundet mine 2 tandlægeregninger som skal betales midt på måneden, men jeg fik i det mindste anvendt resten af mit tilgodebevis til Body Shop, på en shower cream med kokos og et håndsæbe med samme duft. Så er det da udryddet, og jeg har velduftende ting til min krop. Men shoppingen stoppede ikke der, for gæt hvad der lå og kiggede på mig, da jeg senere købte ind i Fakta...? Mænd der hader kvinder, som har været på tilbud til 89,- i en måned nu! Denne gang kunne jeg ikke lade den ligge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar