tirsdag den 23. februar 2010

dejlige rugmelsboller!

Principielt er jeg på vej i seng, Daniel er lige taget hjem efter at vi har hygget os med mad, chips, god energidrik (ja, det findes!) og de to første afsnit i den nye sæson af Lost. Men jeg kom også til at bage i dag, og det skal I selvfølgelig vide! Straks da jeg så Piskerisets rugmelsboller den anden dag, blev jeg så fristet, at de måtte bages omgående. Dog ikke helt omgående, da jeg opdagede dem søndag, og ikke var indehaver af rugmel. Men nu har jeg fået hele 2 kg, så... Tadaa:


Jeg må indrømme, at hendes boller gør sig langt bedre på billeder end mine, men jeg er sikker på, at mine smager mindst lige så godt! Mmm. Sjældent har jeg, i mæt tilstand efter aftensmad, smagt noget groft brød, som jeg bare havde løst til at spise løs af. Sådan plejer jeg kun have det med chokolade... Men disse boller er sagen! Det er fuldstændig rigtigt, hvordan den søde smag passer perfekt ind, og jeg glæder mig allerede til min madpakke i morgen.

3 kommentarer:

  1. Uhm, sikke en anmeldelse!
    Så er det godt jeg har husket at skrive rugmel på huskeseddelen, for jeg har også tænkt på de sku bages til næste uges madpakke:)

    SvarSlet
  2. De er simpelthen fantastiske, glædede mig helt til madpakken i går, og med god grund. Så det samme gør jeg i dag.
    Jeg tror ikke du bliver skuffet!

    SvarSlet
  3. Tak for de rigtig pæne ord! Jeg er glad for, at du også kan lide dem! De har været rigtig gode at have med på madpakke den seneste tid :-)

    SvarSlet