onsdag den 24. februar 2010

tandlæge igen du

Nå så kunne man endelig få lov at blogge :) Tekstfeltet virkede ikke tidligere, da jeg sad og spiste yoghurt og egentlig ville skrive her. Min mund var nemlig midlertidigt spastisk lammet, efter et lille visit hos tandlægen, som selvfølgelig inkluderede 2 bedøvelser. I lørdags var jeg så heldig at knække et stykke af en tand - jamen det var da også kun en måned siden jeg var til tandlægen sidst, så jeg savnede dem selvfølgelig. Brr. Jeg var faktisk virkelig bange på min økonomis vegne, fordi det var på siden af en kindtand, og vidste ikke hvor stort et indgreb der skulle til for at rekonstruere det. Men der kunne heldigvis laves en "midlertidig" løsning til kun 688,- (indtil jeg bliver rig og kan få lavet en såkaldt krone derpå). Så jeg gik faktisk derfra i en rimelig lykkelig tilstand, da jeg stadig mangler at betale halvdelen af den gamle regning.

Ellers har det som nævnt været store flyttedag ude på min praktikplads, så jeg har desværre ikke haft mulighed for at være særlig produktiv i dag. Derfor må jeg hellere give den gas i morgen. Men vores nye lokale virker i det mindste lovende, og vi har fået indrettet det så flot man nu kan med den slags møbler der er. Så jeg ser frem til at møde i et nyt lokale i morgen tidlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar