tirsdag den 16. februar 2010

livet med line!

Eller i det mindste en aften med hende. Det har jeg lige haft!
Det bliver en lettere kort blog, da jeg står og egentlig burde sove, men jeg vil da liiiige... Har faktisk haft et hav af ting, jeg gerne har ville blogge om de sidste dage, men det må komme senere hen, da jeg simpelthen ikke har det store overskud når jeg endelig kommer hjem fra praktik.

Vi bagte selvfølgelig muffins, denne gang After Eight-muffins fra min "Masser af kager"-bog. De var dejlige, men smagte dog cirka lige som de andre pebermyntemuffins.

Således så de ud før pyntning, de var rigtig flotte, fra nu af sværger Line og jeg til tyk, udenlandsk dej!

 

Og efter kreativ pynt;



Jeg påtænker at tage resten med i praktik i morgen, selv om de er ret klistrede.

Vores aftensmad var knap så kreativ, og så alligevel, for vi gjorde ligesom de "grillede baguettes" til vore egne ved brug af skinkestrimler og ost;


Nu går jeg i seng, selv om min mave er stopfyldt med primært ananassodavand og kærnemælk (ja, sidstnævnte fik vi altså en meget impulsiv lyst til i Fakta).

5 kommentarer:

  1. De ser jo helt fantastisk lækre ud!
    Dem ville jeg gerne gumse!

    SvarSlet
  2. helle for den grønne muffin med tilhørende pynt :D lækkert. Og pas nu på du ikke overfodre dine kollegaer ;) lækkert at høre at i havde en hyggelig aften.

    SvarSlet
  3. Den på billedet spiste jeg altså i går...
    Sidder netop nu og overvejer, hvordan i alverden jeg skal få fragtet dem på min cykel.

    SvarSlet
  4. det var en god aften vi havde os :) nam!

    SvarSlet
  5. Nu må det bagemekka snart få en ende. Jeg bliver simpelthen så sulten hver gang, at jeg kigger forbi din blog .... stop det :P

    SvarSlet