torsdag den 16. september 2010

studie og job er tidskrævende!

Hold op hvor har man lidt tid og overskud til at blogge, når man har både studie og job at se til, egentlig. Da jeg var i praktik, var det fair - så havde jeg jo fri, når jeg havde fri. Nu? Der skal læses i hvert eneste ledige sekund, jeg har. Sådan da. Det er hårdt, men det er altså også dejligt, for jeg føler mig så produktiv, og så er det trods alt både et dejligt arbejde og et dejligt studie.
Nu her er jeg lige kommet hjem fra arbejde, hvor jeg har siddet de sidste mange timer og redigeret i noget HTML-kode. Ikke lige hvad jeg havde forventet af jobbet, men det var nu også primært min egen idé, og HTML er så hyggeligt. Jeg blev bedt om at opdatere nogle af deres ting på nettet, så de så pæne ud - og det kunne man altså ikke ved at åbne HTML-dokumentet i Word, som de ellers foreslog. Så jeg smed det en tur i FrontPage og slettede oceaner af overflødig kode. Til gengæld har de nu fået nogle rigtig fine dokumenter, omend jeg langt fra er færdig. Så jo, jeg hygger mig ;)
Jeg sidder med en kat på skødet, der langt fra ønsker at jeg har adgang til mit tastatur. Fylde-dyr. Nu vil jeg læse det sidste socialpsykologi til forelæsningen i morgen, og derefter skal jeg lave noget laks af en art med chili, lime og kokosmælk - hvis jeg har mere. Det har jeg glemt at tjekke.

1 kommentar:

  1. Hehe! Hvor er det fedt at se, at du er min totale modsætning og synes læsning og travlhed er hyggeligt. Gid jeg var dig!

    SvarSlet