lørdag den 21. maj 2011

brunch på restaurant provence

Jeg har naturligvis tilmeldt mig mails fra downtown.dk, hvilket varmt kan anbefales, de har masser af fristende tilbud! Jeg slog til, da de havde 2 gange brunch på Restaurant Provence i Aalborg for 99,- da jeg før har spist derinde, og det har været rigtig godt.
Brunchen var ganske traditionel, og jeg sneg mig selvfølgelig til at tage et billede.


En pandekage, lidt frisk frugt, æg, bacon, pølse, yoghurt med müsli, croissant, kyllingesalat, salat med tomat, røget laks med dilddressing, ost og noget andet pålæg, samt naturligvis brød, to forskellige slags (ikke med på billedet). Derudover var der the og kaffe ad libitum.
Jeg kunne godt have brugt noget mere frisk frugt, især fordi to af mine blåbær var halvrådne. Derudover kunne jeg sagtens have undværet salaten, men sådan er det hver gang jeg har fået brunch, jeg får det aldrig spist fordi det er ret kedelig salat. Ellers var jeg godt tilfreds, især til tilbudspris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar