søndag den 15. maj 2011

middag hos camilla

I fredags havde den kære Camilla inviteret Line, Sabina og mig til middag, og hun havde lavet rigtig fin mad, selv om hun jo nærmest skal føde lige om lidt. Hun havde valgt at kaste sig ud i noget helt nyt i anledningen, for det er åbenbart blevet traditionen i vores lille blogtræf-klub (brr, jeg er nervøs for når det bliver min tur... Gælder "den her pizza har jeg ALDRIG bestilt før"?).
Menuen stod på Sojastegt andebryst med hoisinsauce samt stegte ris med bacon. Jeg har faktisk ikke smagt and på særlig mange måder før, så det var godt at få udvidet sin andehorisont. Og så var jeg VILD med de stegte ris!


Sabina havde kastet sig over desserten, som var en rabarberkompot med marengs, is og noget sirup. Eller var det ingefærkompot...? Kompotten indeholdt syltet ingefær, og selv om Sabina havde halveret mængden for ikke at slå os ihjel, kunne de andre næsten ikke få det ned. Jeg er åbenbart ingefær-immun og syntes det smagte godt, måske bortset fra de gange jeg lige kom til at tygge på et stykke ingefær.


Lad mig sige, at jeg ikke just fik den pæneste af de fire portioner, da Sabina havde lidt besvær med iskugle-skeen. Se dét var underholdning.

P.S. Bare rolig, der KOMMER blogindlæg om London på et tidspunkt - jeg har bare forfærdelig meget om ørerne for tiden, også kaldet speciale.

2 kommentarer:

  1. Ser super lækkert ud :)


    Hilsen

    Theo
    weekendophold i København
    http://weekendopholdikøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  2. Hallo, skal i køre i det der med den isske?!
    Den var sq da slet ikke til at styre!!

    SvarSlet