søndag den 8. maj 2011

søsters fødselsdag

Min skønne søster havde fødselsdag mens jeg var i London, og jeg havde derfor ikke mulighed for at fejre hende på selve dagen på anden måde end at efterlade hende et kort. Hjemmelavet, selvfølgelig.


I går inviterede hun til fejring for familien, og jeg havde selvfølgelig købt hende gaver i London. En del, faktisk.

2 bøger, et tørklæde, underbenklæder fra Primark, strømper, London-the, lille cupcake-lipgloss og så lidt slik til deling med hendes kæreste
Hun blev heldigvis glad for hele molevitten og vi konkluderede, at det alligevel ikke var så dumt at lade sin søster rejse på sin fødselsdag. Derfor har jeg nu anbefalet mine familiemedlemmer at give mig en rejse, som ligger op af deres fødselsdage, så skal jeg nok købe gode gaver med hjem...
Til fejringen spiste vi som altid god mad, og derudover en god dessert, hvor min søster og jeg i fællesskab havde fremstillet chokoladebure til noget is. De blev relativt fine.

1 kommentar:

  1. og det var rigtig lækkert alt sammen på en megahyggelig aften

    SvarSlet