torsdag den 1. marts 2012

kagegilde hos mig

Hvis jeg skal vælge et område i et køkken, hvor mine kompetencer primært ligger, må det helt klart være bagning. Derfor valgte jeg i stedet for at invitere bloggerkliken på en traditionel middag, at invitere dem til "Bitten'sk kagebord" i går aftes. Det lød der bestemt ingen klager over, og aftenen har allerede fået nogle rigtig fine ord med på vejen, som jeg kun kan være taknemmelig for (se her hos Camilla, Kristine og Sabina). Det er vel nok dejligt at være velsignet med så taknemmelige gæster!
Nu vil I få de kager at se, som jeg serverede, og i løbet af de næste dage vil der her på bloggen komme opskrifter på de lækre sager.

Brownie med lækker glasur

Lagkage med chokolade/orangefyld

Cremet limetærte

Bananasplit-cupcakes

Som en ekstra bonus fik jeg de fineste værtindegaver - så fine og kreative, de piger ved lige præcis, hvad jeg kan lide!

11 kommentarer:

  1. Er det muligt at få tærteopskriften i så god tid, at jeg kan lave den lørdag, hvis altså den ser overskuelig ud? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Til ære for dig vil jeg bringe tærteopskriften i morgen (men ellers er det den fra Hummingbird, kan ikke huske om du har bogen?).

      Slet
  2. uuf, og hvilket kagegilde :) Tak for en dejlig aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tusind tak :) Håber du blev kureret af al min kage!

      Slet
  3. Nøj, det ser lækkert ud!!! Ikke dårligt at erstatte aftensmaden med kage ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Til vores forsvar fik vi faktisk også en let aftensmad forinden :P Så er vi næsten ikke ulækre...
      Slog lige vejen forbi din blog også :)

      Slet
  4. Manner! Du voldforkæler dem jo :-D *ret misundelig*

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, du kan jo bare lette din røv herop :D Måske er der lidt langt, men jeg har det personligt sådan, at jeg vil gå ret langt for kage...

      Slet
  5. Det ser alt for lækkert ud. Den der Brownie med glasur fik mine tænder til at løbe i vand ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige nydt et stykke mere af den og kan endnu en gang bekræfte, at den er LÆKKER ;)

      Slet
    2. Lægger du en opskrift ud af den lækre kage også? Må sige du er bare krea og mums hvor løb mine tænder i vand da jeg så alle de lækre kager :)

      Mvh. Maria

      Slet