mandag den 9. november 2009

eksamensopgave

Så sidder jeg med endnu en eksamensopgave, laver jeg nogensinde andet? Denne gang er det en opgave i "Registre- og forløbsanalyser", hvor der skal bruges masser af SAS, så det er i det mindste en smule underholdende. Hvis det ikke var fordi det samtidig var svært. Jeg kiggede ikke så meget på opgaven i løbet af weekenden, hvilket resulterede i, at jeg først skulle ordentligt i gang med den her i dag. I og for sig ganske fint, men så havde jeg netop fået installeret Windows 7, og der nægtede SAS bare at lade sig installere! Så det tog lidt længere tid end forventet før jeg kunne gå i gang, men det lykkedes, med masser af hjælp fra Ulrik. Og nu er jeg altså kommet godt i gang med kodningen i SAS, hvilket glæder mig. Nu virker det pludselig overskueligt, faktisk måske endda lidt mere end overskueligt, at opgaven skal afleveres om lidt under 2 uger.

Jeg beklager, at jeg har været en lidt elendig blogger de sidste dage. Jeg har bare haft så meget i tankerne. Jeg kan dog fortælle, at jeg i fredags var ude at spise sammen med min kære mor og faster. Og det var indbegrebet af hygge! Vi spiste på China Restaurant og fik deres velkendte buffet, som er guld værd. Specielt de store, indbagte rejer, de stegte nudler og deres underlige sure kål. Mmh. Og så delte vi en flaske god hvidvin dertil. Det var fantastisk.

1 kommentar:

  1. Ja, jeg synes godt du kunne blogge lidt mere! Hehe :D

    Men de indbagte rejer lyder mums! Kunne jeg godt spise lige nu!

    SvarSlet