mandag den 30. november 2009

roswell

Nu er jeg altså nødt til det! Altså at blogge om Roswell. Jeg er begyndt at se serien, som jeg elskede da jeg var teenager, men vistnok kun fik set første sæson af...
Det første jeg tænkte, da jeg så afsnit 1, var: Det her er jo en tro kopi af Twilight! Bortset fra, at det så er omvendt, fordi Roswell kom først. Plottet: Ulykke sker. Sød, mørkhåret pige reddes af ekstremt lækker fyr på en måde, der vækker opsigt. Der er noget mystisk ved fyr. Pige og fyr kan ikke være sammen. Osv. osv. Og det virker bare på os piger! Det er snyd, at der findes sådan en magisk formular...
I starten, da jeg begyndte at se det igen, tænkte jeg: "Åhh ham Max (hovedpersonen) er alt for lækker", og han var en af grundene til, at jeg ville gense serien. Men som tiden går deri, bliver hans ven Michael bare mere og mere interessant! Han er så forfærdeligt sød. Og den måde, han kysser på, er bare noget af det hotteste. Gid det var mig, der var i 'the eraser room' med ham...
Nå, jeg gik lige lidt i teenage-mode :P


2 kommentarer:

  1. Jeg synes bare det er cool, at Katherine Heigl er med i serien :D Men har aldrig set den :P

    SvarSlet
  2. Ih, det burde du. Især nu du er vild med Twilight. Og ja, hun er skøn :)

    SvarSlet