onsdag den 4. november 2009

zombieland

Line og jeg var i biografen sammen i går og se Zombieland. Jeg havde egentlig ikke set nogen som helst trailer for den eller lignende, så vidste slet ikke, hvad den gik ud på. Men min private filmanmelder (aka. Daniel) havde ligesom opfordret mig til at se den, og så kan man ikke gøre meget andet. Havde dog ikke regnet med, at det blev i biografen, men da Line så søgte en partner dertil via Facebook, måtte jeg slå til. Og det viste sig at være yderst fornuftigt, for filmen var godt nok underholdende! På både den fede og klamme måde. Den indeholdt mange morsomme og blodige effekter, samt en rimelig fantastisk humor. Jeg måtte grine et højt antal gange, hvilket jeg ellers meget sjældent gør under film, specielt i biografen.
Det dårlige var så, at Telia åbenbart har indført en ussel regel om, at der kun forefindes x antal Telia Tirsdag-billetter pr tirsdag. Det ville jeg gerne have vidst, idet jeg så havde bestilt omgående. Så vi måtte give fuld pris for billetterne på trods af, at vi egentlig havde planlagt filmen efter rabatten. Dette var dog ikke så slemt på grund af den gode underholdningsværdi!

1 kommentar: