fredag den 27. november 2009

overvågning og straf

Uhm, nu lyder min overskrift bare totalt interessant og fængende! Men det er nu bare titlen på den bog af Michel Foucault, jeg er ved at læse. Jeg skal jo skrive opgave i "Videregående sociologisk teori" de næste 3 uger, og min plan er at skrive et eller andet om hans teori. Jeg er i øvrigt lidt i panik over opgaven, fordi jeg endnu ikke har fundet et emne, men jeg er heldigvis ikke den eneste. Og med hjemmebagte småkager og et glas mælk er det ikke helt slemt at sidde og læse dertil.

Ud over læsning har jeg i dag brugt lidt tid på at forberede mit hjem til i morgen - der ankommer Kate jo ♥ Forberedelserne indtil videre har sådan set kun været at gøre kattebakken helt ren, og at støvsuge - det ved jeg jo, at en killing sætter pris på!
Nu her vil jeg afbryde læsningen for at fremstille aftensmad. Line og jeg gjorde et kup i Bilka i går, hvor der var smagsprøve på Mous Jordskoksuppe, som var på tilbud for en 10'er. I første møde med smagsløgene smagte det lidt specielt, men efterhånden blev det rigtig godt, og vi endte med en pakke suppe hver. Derudover købte jeg også Bilkas fine, krydrede brød, som jeg vil nyde dertil.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt at din kat ligger ved siden af og slapper af :)

    SvarSlet
  2. Ja det er så :) Omend ret provokerende at hun kan flade totalt ud, når man ikke selv kan, hehe.

    SvarSlet