lørdag den 29. august 2009

i dag er det daniels fødselsdag...

Og jeg har lavet boller og lagkage til ham! Jeg bringer desværre ikke noget billede, idet det eneste, der blev taget, var med Daniels mobiltelefon, og rimelig elendigt. Og jeg gider ikke tage et billede af resterne. Men jeg kan fortælle om lagkagen. Den indeholdt kagecreme, vindruer, banan og hakket chokolade. Og så var den beklædt med en form for råcreme, idet jeg ville prøve noget andet end flødeskum, fordi det ikke er Daniels favorit-spise i for store mængder. På kagen havde jeg skrevet: "Daniel 23 år" med chokoladebogstaver. Med besvær, fordi jeg manglede nogle bogstaver. Eksempelvis havde jeg intet N, så jeg var nødt til at ødelægge et M for at fremstille et. Og E'er var der heller ikke flere af, så det blev lavet af et F og et punktum. Men man kunne læse, hvad der skulle stå! Og den smagte godt.
Bollerne var sådan nogle hurtigt fremstillelige nogle, som ikke skulle æltes eller hæve, men blot smides på bagepladen med skeer. De var også rigtig gode, og havde en særlig smag, da der blev anvendt honning i dejen.

Vi fejrede dagen ved først at se Stjernetræf i tv, og derefter spille Worms World Party. Det var sjovt, men jeg er skræmmende dårlig til det! Mester i selvmord. Det endte dog på magisk vis uafgjort.
Og så gav jeg ham Ondskab på dvd i fødselsdagsgave, som han vist glædede sig over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar