torsdag den 20. august 2009

quid pro quo, doctor

I går havde jeg en lettere herlig dag.

Den startede med at jeg, efter at have spist morgenmad og den slags (forholdsvist sent), cyklede ud til Daniel. Ved min ankomst gik vi op i Spar for at købe Profiteroles (små vandbakkelser med frosset flødeskum i, som jeg ikke har kunne finde i butikkerne i århundreder). Efter denne fine vandretur ryddede vi op i klædeskabet. Ved min flytning havde jeg efterladt nogle ting, som jeg ikke orkede at rydde op i dengang, så det fik vi klaret i går. Hvilket betyder, at der nu står en sæk med tøj og lignende hjemme hos Daniel, som jeg skal have herhjem, når han flytter i næste måned. Der er blandt andet noget tøj, som jeg skal forsøge at sælge.
Efter denne oprydning satte vi os ind og spiste Profiteroles (som i øvrigt var skuffende) og så Ondskabens Øjne. Jeg har godt nok set den sammen med ham en gang før, men kunne ikke huske så meget af den. Den er nu egentlig fin nok, men bliver aldrig en favoritfilm. Så hellere Hannibal Rising :D Som jeg da i øvrigt også skal have set igen.
Det gør mig altid så glad at besøge Daniel, fordi det unægteligt er hårdt at gå fra hinanden, og den tidlige ekskæreste-periode er noget besværlig. Så er det altid rart at få bekræftet, at man altså stadig kan hygge sig sammen. Og så er det også herligt at se Mix igen og blive bekræftet i, at hun altså ikke har glemt mig, eftersom hun stormer hen til mig når jeg træder ind af døren, og vil kæle ♥

Lettere spontant besluttede jeg mig for at besøge min moder efterfølgende, og jeg endte også med at modtage tilbud om at spise der sammen med Maiken.
Vi havde en rigtig hyggelig aften med masser af snak og efterfølgende hygge foran computeren, hvor vi blandt andet hørte musik på youtube.
Her fik jeg også bekræftet, at jeg absolut ikke er i stand til at pumpe luft i et cykeldæk, hvorfor Maiken måtte udføre det hårde arbejde. Så ved jeg dét.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar