fredag den 21. august 2009

weekend

Så har jeg lavet mad igen! Det var da utroligt, som jeg spiser.
Denne gang stod menuen på kartoffel-porresuppe, der som altid smagte virkelig godt. Til det spiste jeg hvidløgsflûte. Og jeg er så heldig, at jeg har rester til i morgen.

Og så tog jeg også lige en form for stemningsbillede, efter at jeg havde været i Fakta. Jeg fik købt en masse godt, og mine varer var pænt tunge. Jeg syntes mit indkøbsnet så så fint og professionelt ud med porrer i.
Mine planer for weekenden er lig 0, hvilket egentlig glæder mig inderst inde. For jeg trænger til at hygge mig med mine bøger, og eventuelt mit tv, hvis det byder på nogle gode udsendelser. Ellers har jeg lånt Kongen af Queens sæson 6 af Daniel, som jeg skal have set. Og jeg har nu mulighed for at lave almindelig kaffe (dvs. ikke på min Senseo), idet min moder har købt mig en kaffetragt. Så hygge bliver der nok af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar