onsdag den 5. august 2009

kaffehygge

Dagen i dag har været en veloverstået og hyggelig dag.

Marie fra mit studie bød på en kop kaffe i anledningen af, at jeg havde medbragt et togsæt fra Ikea til hendes søn (som dog endte med at blive til hendes kommende nevø i stedet). Det er altid en oplevelse at være til kaffe hos Marie, idet hun for det første har arbejdet på en kaffebar og derfor kender til mange kaffe-tricks, og for det andet altid har et hav af sært kaffetilbehør medbragt fra utallige rejser til London.
Hvad hun denne gang også havde medbragt fra London var denne souvenir til mig:

teainfuser

Et the-æg formet som en lille thepotte :D
Historien bag er, at Daniel og jeg engang forsøgte at bestille sådanne på ebay (efter at jeg havde set dem hjemme hos Marie), som vi ventede på i århundreder, og som desværre aldrig kom frem. Så yay!

Det gode vejr, som tydeligvis er returneret midlertidigt til dette land, er desværre ikke blevet udnyttet så meget i dag, idet jeg har befundet mig enten indendøre eller i en stegende hed bus det meste af tiden. Men i morgen skal jeg nyde det i Djurs Sommerland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar