mandag den 24. august 2009

mere foder

Jeg beklager mine mad-orienterede indlæg i disse tider, men jeg laver åbenbart ikke andet, der er værd at skrive om.
I dag har jeg fået såkaldt kylling på porre-bacon-bund, med tilhørende ris og hvidløgsbrød, hvilket ses på billedet.
Der var dog et enkelt problem; den hvidvin, jeg skulle bruge i maden, smager vanvittigt godt! Så hvem ved, måske jeg denne dag har påbegyndt min karriere som dranker. Hvis mine kommende indlæg virker sære, kender I nu grunden...


Derudover har jeg færdiggjort Tankados Kode. Den var nu meget god, det var trods alt Dan Brown. Dog vil jeg til enhver tid foretrække Da Vinci Mysteriet eller Engle & Dæmoner.
Nu vil jeg gå i gang med at genlæse Harry Potter and the Half-Blood Prince, som tidligere nævnt, for at se, hvad det er folk brokker sig sådan over i forbindelse med filmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar