søndag den 16. august 2009

lidt mad

Jeg er ved at forsøge at komme ind i en rutine med at lave ordentlig aftensmad til mig selv, efter jeg er flyttet for mig selv. I dag blev det til lasagne med tilhørende tzatziki. Jeg har rester af lasagnen til i morgen, og har yderligere frosset noget af den ned. Jeg lavede den helt fra bunden (altså uden hjælp fra Knorr), og tilsatte en orange peberfrugt.


Derudover er mit humør ikke på sit højeste i disse dage, så jeg besluttede, at jeg måtte lave noget, der uden tvivl ville gøre mig glad; bage! Så var det jo heldigt, at jeg havde en Maizena Quick Boller-blanding liggende fra min indflyttergave fra mine forældre. Selvfølgelig foretrækker jeg boller lavet efter min mors opskrift, men dette var en noget nemmere løsning. Billedet er dog af svækket kvalitet, da det er taget med mobiltelefon. Men de smager godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar