fredag den 18. juni 2010

dagen med kartoffelmos

Mine tænder er stadig ikke henrykte for at tygge, fordi de som sagt holder rokade (nu er det flyttet til den højre side i stedet), så jeg valgte til aftensmaden at lave kartoffelmos ud af de sidste kartofler. Derudover købte jeg nogle gulerødder, som jeg kogte ved siden af. Jeg spiste det med dildsmørsauce over.


Tidligere på dagen var jeg forresten ude på uni for at se, om nogen af deres kopimaskiner skulle risikere at virke - og MIRAKEL, det gjorde den første, jeg stødte på! Sidst jeg var derude, virkede ingen i de 3 bygninger, jeg besøgte. De er virkelig dårlige til at vedligeholde dem. Men nu fik jeg så kopieret tekster fra 2 af de bøger, jeg har lånt på biblioteket. Såfremt den stadig virker på mandag, skal jeg ud og kopiere noget mere, således at jeg kan få afleveret bøgerne ude fra AUB. Så ved i dét.

1 kommentar:

  1. Den dersens mos ser altså herre lækker ud!! Og btw, det gjorde din brownie også! I want :D

    SvarSlet