mandag den 28. juni 2010

FERIE!

I dag har jeg så bestået min praktikeksamen, så nu er der dømt ferie :D Ikke at jeg ikke har følt mig ganske afslappet ind til nu, eftersom der næsten intet skulle forberedes, men eksamen har altid luret i baghovedet. Nu er den borte, og min frihed kan nydes fuldt ud.
Det var en meget hyggesnak-agtig eksamen faktisk. Jeg fik at vide, at det eneste var at jeg havde skrevet en lidt "svag" rapport, og at jeg kunne have trådt mere i karakter som sociolog derude. Og det vidste jeg godt, men det er ikke så let igen når man er usikker studerende.
Nu er jeg taget hjem til mine forældre, hvor ferien om lidt skal indledes med forhåbentlig jordbærtærte, hvis bageren er indehaver af en sådan.

1 kommentar:

  1. .. Men så fik du da noget konstruktiv kritik! Tillykke med at være bestået, og god ferie :D

    SvarSlet