mandag den 28. februar 2011

alone together

Uhm, jeg har fået (og hentet) en masse post i dag.
En af pakkerne indeholdt bogen "Alone Together - Why we expect more from Technology and less from each other" af Sherry Turkle. Hun er en virkelig fantastisk forfatter indenfor teknologiens påvirkning på identitetsdannelsen, og det er jo lige mig. Jeg faldt tilfældigvis over bogen, som netop er blevet udgivet, da jeg surfede Amazon for relevant litteratur til mit speciale. Jeg kan kun sige, at jeg virkelig glæder mig til at læse den! Og så fik jeg nærmest kuldegysninger af velvære da jeg opdagede, at det er en hardback, det er sjældent man får sådan nogle billigt gennem Amazon.

4 kommentarer:

  1. Er du også helt vild med hardbacks? De er mine yndlingsbøger :) De er bare så flottere og meget mere rare end paperbacks altså...

    SvarSlet
  2. Ja, altså en ting er at bage drømmekage... Det her er jo noget helt andet. Puha! Men nu må vi se hvordan det går.

    Jeg har gemt opskriften på dine cupcakes, de så virkelig lækre ud, så de skal også prøves her en af dagene. Alt det kage...Puha! :o)

    SvarSlet
  3. Uh! Det lyder faktisk også som noget, som jeg kunne finde spændende. You know how to find them! :P

    SvarSlet
  4. Xenia, ja for søren :) De er bare ekstra fine!

    Janne, det er fordi du er klog og har dine interesser på plads :D

    SvarSlet