torsdag den 24. februar 2011

cool stuff

Jeg har et hængeparti.
Da jeg var testblogger for Coolstuff.dk købte jeg et par ting, og fik ikke blogget om dem alle. Eksempelvis købte jeg dette Stealth laptophylster, som egentlig var den første ting på deres side, jeg forelskede mig hovedkuls i.


Det er desværre sjældent, at jeg skal transportere min bærbar og intet andet, så jeg får det ikke brugt så flittigt. Men det er i rigtig fin kvalitet, og virker super holdbart. Og så er der fint rødt stof indeni, som vil holde din bærbare computer glad og fri for ridser. Jeg vil dog ikke anbefale det, hvis man har en helt lille computer, da hylsteret bliver lidt umedgørligt, når det skal foldes for meget.

3 kommentarer:

  1. Årh, samme her, og jeg har også lige meldt mig til næste runde... :$

    SvarSlet
  2. Hejsa Bitten! Det hylster ville jeg også forelske mig i!!!!! Herlig ide. Et stort forsinket tillykke med fødselsdagen - alle de lækre gaver du fik. Hvor herligt at I kunne nå at mødes inden madblogger træffet. Knus

    SvarSlet
  3. Sikket fint laptophylster! Jeg har ikke noget til min, men savner det egentlig ikke, da jeg ikke har den med mig rundt. Ha' en dejlig weekend, Bitten :-)

    SvarSlet