tirsdag den 22. februar 2011

flere skønne gaver

Mine dejlige venner havde selvfølgelig også medbragt nogle gaver til mig i lørdags, og de var faktisk alle sammen ret fantastiske. Tingene får også en helt anden værdi, når de kommer fra så skønne nogle personer.

En Jamie Oliver kogebog! Jeg er i underskud af kogebøger, og har til gengæld en masse kagebøger, men man kan jo ikke leve af kager (utroligt nok, ikke?), så nu kan jeg endelig få lavet noget rigtig mad.

Prikkede cappucinokopper fra yndlingsbutikken Fru Rønne! Og så kan jeg samle på dem i forskellige farver :D

En sød pose kanel og en rejsehårtørrer, så jeg også kan tørre hår i London!

En velduftende håndcreme og body scrub, endnu en inspirerende kogebog og en øjenskyggepalette fra Body Shop. Jeg har testet et par af øjenskyggerne i dag, og farverne passer uhyggeligt godt til mig. I øvrigt det sødeste fødselsdagskort nogensinde med fugle-cupcakes!

Gaver fra en af mine gæster, som havde været i Thailand! Hershey's Kisses med cookies&creme (udryddet for længst...), en body oil med kokos, en vildt sød metalæske indeholdende 3 chokoladebarer (kun 1 af dem udryddet!), en elefantclips og nogle nuttede øreringe.

Evigt solskin i et pletfrit sind - en ekstragave fra Daniel, fordi jeg brokkede mig over, at jeg ikke ejede en så fantastisk film.

Og så lige min gave fra Line, som jeg modtog forleden, da vi var inde og se Black Swan - en dyb tærteform, som jeg har ønsket mig i EVIGHEDER, cup-målebægre og melaminskeer i søde farver. Indtil for nylig forstod jeg ikke hypen omkring disse skeer, men jeg har nu indset, hvad de er fantastiske til - en caffè latte!

12 kommentarer:

  1. Hold da op, slet ikke så tosset at have fødselsdag ;-)
    Sjovt med de Hershey kisses, dem har jeg ikke set. Jeg bryder mig ikke så meget om Hershey kisses (jeg har dog ikke smagt disse), men jeg kan godt lide deres udformning, jeg synes at de er så fine.....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Et forsinket tillykke! :-)

    Og sikke nogle lækre gaver, hver og en!

    SvarSlet
  3. Birthe, jeg tror vist nok heller ikke at jeg bryder mig specielt om de "almindelige", men ja, de er så søde at se på!

    Jeg elsker også alle gaverne! Havde lige glemt et billede af de skønneste cappucinokopper, som jeg også fik, men det er smidt ind nu.

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige gaver :D Og hvor er det godt at øjenskyggerne passer. Man blev jo lige sendt ud i byen af de to herrer ;)

    SvarSlet
  5. Skeerne er også fantastiske til is!

    SvarSlet
  6. Carina, du er ret god til at købe gaver :D Kunne godt fornemme at det var din fortjeneste, hehe. Det er heldigt med øjenskyggerne, for det er ikke nogle farver jeg normalt selv ville have valgt, men nu er min horisont udvidet.

    Stine, tak for tippet!

    SvarSlet
  7. Jamen det takker jeg da for, at du synes :D Og ja, så er det jo altid godt at få udvidet sin horisont med sådan noget :)

    SvarSlet
  8. Endnu flere dejlige gaver. Jeg er misundelig! :)

    SvarSlet
  9. Hov hov, jeg har koordineret hele gaveindkøbet.

    SvarSlet
  10. Annette, det forstår jeg godt :D
    Michael, du er super dygtig, er du ;)

    SvarSlet