søndag den 20. februar 2011

fødselsdagsfesten

Jeg havde en virkelig skøn aften i går, hvor jeg langt om længe blev fejret af mine dejligste venner! Jeg havde lavet forret og kage til dessert, og hovedretten var buffet fra Australian Barbecue, der som altid var ganske delikat. Og jeg har masser af rester, så jeg får en god aftensmad i dag! Der blev spillet Bezzerwizzer, hørt musik og snakket lystigt, omend en del af de inviterede aldrig havde mødt hinanden før. Jeg sætter virkelig pris på deres gode selskab og deres komplimenter til min fest, som er den første, jeg har holdt mens jeg har boet alene.

Den 25-årige mig med en YDERST interessant drink, som Marie og jeg eksperimenterede med. Indeholdende Matcha-the-pulver, sukker, lidt vand og MASSER af vodka. Den smagte af hø og vodka. Mmm... Eller.


Mine ret individuelt pyntede citroncupcakes, som blev virkelig gode. Jeg burde overveje at poste opskriften en anden gang.

Nam nam!

5 kommentarer:

  1. Det lyder super hyggeligt og stort TILLYKKE ;)

    SvarSlet
  2. Det lyder til, at I havde en rigtig god fest :D Michael er da også blevet ret hæs i dag ha ha :D

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare dejligt at høre at du havde en god aften :)

    SvarSlet
  4. Jeg havde ellers troet din aften ville blive frygtelig nu da jeg desværre havde det for skidt til at komme alligevel. Jeg skulle jo være festens centrum! Ej, det er gas! Er virkelig glad for du havde en god aften, søde Bitten. Er en anelse bitter over at have misset dit bagværk. Jeg ved jo fra first hand experience at du kan noget i det køkken!

    SvarSlet
  5. Rikke og Annette, tusind tak :) Det var skønt.
    Carina, haha, han kan bare lade være med at sidde og råbe sådan :P
    Janne, jeg beklager meget, at min aften var fantastisk ;) Overvejede også om jeg skulle lyve lidt for din skyld... Men jeg er sikker på, at den havde været HELT i top, hvis du også var kommet.

    SvarSlet