onsdag den 16. februar 2011

skønne gaver

Jeg havde jo fødselsdag den 6. februar, hvor jeg lå syg, men hvor rare familiemedlemmer alligevel kom forbi med gaver. Og dem skal I selvfølgelig ikke snydes for!

3 dejlige bøger! Bitz din sundhed af Christian Bitz ønskede jeg mig efter at min chef købte et eksemplar til vores afdeling og som barselsgave til en anden i firmaet. Efterfølgende har jeg også givet min mor et eksemplar. Jeg synes virkelig det er sådan en bog, man har lyst til at sætte sig ned og fordybe sig i. Varm på brød og lun på boller forelskede jeg mig i hjemme hos Line, og nu er jeg selv den lykkelige ejer! Bogen Brød havde jeg ikke et tidligere kendskab til, men den ser forfærdelig interessant ud.

Kongen af Queens sæson 7 vakte stor glæde, og jeg fik set hele sæsonen mens jeg lå i sengen. LOST sæson 5 har jeg ikke pakket ud endnu, men jeg har selvfølgelig set den før, og GLÆDER mig til at se den igen.

Søde fødselsdagskort, et lys med den meget aktuelle påskrift "Katten og dens tjenerskab bor her" og en sød lille bog med fødselsdagscitater.
Ud over disse herligheder fik jeg kanel på pose og kanelgifler, da jeg trods alt fyldte 25...

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige gaver du har fået :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre gaver, tillykke med dem og fødselsdagen :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Og nu kan du også bage tærter! Der er jo nemlig flere opskrifter på tærtedej i Varm på brød og lun på boller.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle fine gaver :)

    SvarSlet
  5. Sikke skønne gaver! Varm på...-bogen kan jeg godt anbefale :-)

    Tillykke med høsten og fødselsdagen ;-)

    SvarSlet
  6. Puha, det var da godt du slap så heldigt med kanelen (: Jeg har ellers hørt herlige historier om andre, hæ ;)

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen! Håber du er nået at blive rask siden da...

    SvarSlet
  8. Pønser også på at tage en lille ting med på lørdag ;) Og rittersport også. Haha :P Så er det jo din birthday slash mega nice rittersport-varianter-smagning!

    SvarSlet
  9. Et lidt forsinket tillykke med fødselsdagen:-) KH Christina.

    SvarSlet