søndag den 27. februar 2011

blogger(jule)frokost

Det er helt vanvittigt, så mange bloggere jeg får mødt i denne tid! I går var jeg til blogger(jule)frokost i Fredericia hos Tanja sammen med Janne, Alexia, Jannika, Irene og Ulrik. Det var en pænt lang rejse ned gennem landet, hvor Janne heldigvis var så venlig at hjælpe mig ved at tage mig med i bil noget af vejen. Jeg har kendt Janne online i virkelig mange år efterhånden (ingen af os kan huske hvordan det startede, viste det sig), og i løbet af den sidste tid er vi begyndt at snakke mere og mere sammen, så det var ret morsomt at få sat ansigt og stemme på også. Det viste sig heldigvis, at vi sagtens kunne snakke sammen i den fysiske verden også, så det blev ikke en akavet rejse mod Fredericia.
Alexia og Ulrik kender jeg fra LiveJournal, hvor jeg har skrevet dagbog i mange år, og hvorfra meget af mit og Jannes venskab også stammer. Det var især morsomt at kunne sidde og snakke om "gamle dage" og om de personer, man ellers kender derfra (hvis du er en af dem, så bare rolig, vi sagde kun pæne ting :). Derudover talte vi også alle om bloggere, der havde deres storhedstid på nettet dengang vi var teenagere, men som nu er forsvundet fra jordens overflade (tilsyneladende).
Jannika, Tanja og Irene kendte jeg egentlig ikke før nu, men det viste sig heldigvis, at de var utrolig rare mennesker. 
Ud over det hyggelige selskab var der også en god buffet med alt muligt forskelligt. Jeg har endnu engang påvist mine dårlige egenskaber som madblogger ved at glemme at tage billede af maden. Til gengæld tog jeg et billede af den lækre frugtsalat, som Tanja havde lavet til os. Mmm.


Bemærk de virkelig pæne tallerkener!
Alt i alt en meget vellykket bloggerfrokost, og jeg tror der var en udbredt enighed om en gentagelse, måske engang til sommer med noget grillhygge, hvor alle de, der blev forhindret denne gang, også kan deltage.

6 kommentarer:

  1. Selvtak, glæder mig allerede til næste gang :)

    SvarSlet
  2. Lyder virkelig hyggeligt :-) - og det er da godt nok nogle fine tallerkner....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Selv tak for i dag! Glæder mig vildt meget til næste gang. Rigtig hyggeligt at møde dig og finde ud af, at vi også sagtens kunne sammen IRL! Det var en god roadtrip vi fik os der :P

    SvarSlet
  4. Takker os for en god aften.. Det er sjovt at møde nye mennesker og især folk fra blog verden ;)

    Er os glad for mine tallerkner.. :p

    SvarSlet
  5. Jeg er glad for at jeg ikke var den eneste, der hyggede mig :)

    SvarSlet
  6. Ja, selv tak for i går. Det var sgu hyggeligt at møde dig og de andre. :)

    SvarSlet