torsdag den 3. februar 2011

varm chokolade

Da jeg besøgte Line for nogle dage siden nævnte hun en blogger, hvis blog jeg desværre ikke erindrer, som havde bestilt noget tilsyneladende fantastisk kakao fra en butik i London. Nysgerrig som vi var begyndte vi at udforske det yderligere, og endte derfor på butikkens hjemmeside. Allerede der vidste man jo, at det ville gå galt. De havde endda et 3 for 2-tilbud, så gæt hvad der skete? Line og jeg lavede en fællesbestilling med 6 bøtter til os hver. De blev bestilt hjem til mig, da Line havde planer under varmere himmelstrøg. Forleden modtog jeg dem så...



12 smukke bøtter med kakao af forskellige arter (omend kun 10 kom med på billedet). De har virkelig så meget spændende derinde, lige fra kokossmag til chilismag og videre til Banoffeesmag.
I går lagde jeg ud med at smage den med mint. Det var en spændende oplevelse! After Eight-kakao. Den er rigtig dejlig på en kold eftermiddag. I skrivende stund, hvor jeg lige er kommet hjem efter arbejde og en cykeltur i regn og blæst, indtager jeg en kop af den "almindelige" (Luxury) kakao, og mmm. Det smager virkelig af chokolade. Man kommer ikke udenom, at det er rigtig god kakao, og jeg glæder mig til at udforske de andre varianter.
(Dette er forresten indlæg nummer 333, morsomt, ikke sandt?)

9 kommentarer:

  1. Altså, dig og Line har altså lidt en tendens til at være sån lidt irriterende!
    I opdager hele tiden noget, som jeg oss vil prøve!!
    Lyder bar så lækkert og skal selvfølgeligt straks tjekkes ud, haha..

    SvarSlet
  2. Jeg ser, at de også har kaffe.... Hmmm!

    SvarSlet
  3. Wuargh - det var ikke pænt at blogge om sådan noget - nu bliver jeg jo total fristet :-D

    SvarSlet
  4. Men det ville jo heller ikke være pænt bare at sidde herhjemme og nyde det i smug :D
    Michael, jeg har ikke turde kigge mere rundt på siden, jeg regner med at besøge butikken når jeg er i London.

    SvarSlet
  5. God pointe - synes godt nok, at det er billigt... og man kan jo altid bruge nogle værtsgaver... øhm... og lidt til sig selv... ;-)

    SvarSlet
  6. Hvad gav i egentlig for fragt og ekspeditionsgebyr - altså for mig at se, ser det ud til, at de kun sender gebyrfrit i England, hvis man køber for over 30 pund?:-)

    Ser ellers lækkert ud, så vil da godt lige kigge lidt nærmere på det:-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  8. Hej..

    Sende en mail i tirsdags om bloggerfrokost og betaling, har endnu ikke modtaget penge fra dig, så vil bare være sikker på om du har fået mailen?

    Tanja

    SvarSlet
  9. Anne, jeg mener det står inde på siden, det var vist omkring £15 for fragt til Danmark :)

    Tanja, jeg har sendt dig en mail retur (og overført pengene).

    SvarSlet