tirsdag den 8. marts 2011

hjertesmeltende swap

Jeg sværger, jeg smeltede næsten, da jeg tidligere i dag åbnede den første pakke fra min partner i "Tea & Heart Lover's Swap". Som nævnt havde stifteren af swappen inviteret mig på baggrund af min tidligere pakke med the til hende, som inspirerede hende og hendes datter til at lave en the-scrapbook. Min partner var så åbenbart datteren, og hun havde vedlagt det sødeste brev samt en kopi af den side i deres scrapbook, hvor mine thebreve er blevet klistret ind. Derudover var der selvfølgelig the, der lyder helt vildt spændende (især White Chocolate Kisses!), et ark med kattestickers, et cupcakesticker og nogle små origamidimser. Årrh altså!

1 kommentar:

  1. Årh, hvor sødt, og teen lyder meget spændende. Jeg må altså også snart tage mig sammen til at prøve det der! :)

    SvarSlet