søndag den 13. marts 2011

nærmere kig på goodiebag

Jeg tænkte, at det måske kunne være interessant for jer læsere at se nærmere på, hvad mine goodiebags fra i går indeholdt. Jeg er stadig overvældet, der er så mange ting, og mange af dem er ting jeg synes lyder UTROLIG spændende, men aldrig selv havde fundet på at købe. Der vil komme fremtidige indlæg om mange af produkterne, men her kan de i hvert fald ses:

10 små flasker snaps (mmm, godt det snart er påske!) og en snapse-cd med Mike Tramp sponsoreret af Pernod Ricard Denmark.

Diverse drikkevarer, en GrønneGaarden blåbærsaft, 2 øl fra Rise Bryggeri, en Human juice, en Æble+Hindbærbrus fra Årstiderne og to Isklar-vand.

En hel bunke lækkerier fra Santa Maria.

Juice og Smoothie fra hhv Godmorgen og Rynkeby.

2 Alligator-køkkenredskaber, en tyndskræller og et målebæger fra Den Store Bagedag.

En holder + 3 poser kaffe fra Growers Cup (som holdt foredrag om kaffe til træffet, jeg glæder mig til at teste disse, selv om vi også fik smagsprøver derude)

Mandler, pastasauce og granatæblejuice fra Helios.

Müsli, kiks og blåbærbar fra Allos, Rugmel og instantkaffe fra Grøn Balance, pålægschokolade fra Løgismose og koldpresset rapsolie.

Lidt til den søde tand! Lindt chokolade, ChokOBlok med chili&orange samt en gigantisk håndlavet lakridspibe fra House of Denmark.

Nyker knækbrød i diverse varianter, Syltede kirsebær samt en grød fra Skærtoft Mølle, som jeg glæder mig utrolig meget til at prøve.

Diverse oste fra Arla og Løgismose.

Økologiske krydderier samt Oscar bouillon.

Nu har jeg ikke lige fået skrevet det ved alle varer, men langt størstedelen af varerne er økologiske. Og det kan vi jo godt li'. 2 ting som ikke kom med på billederne var en fuldkornsmarcipan fra Woodshade, en Cane Syrup fra DanSukker, 2 blade (Smag&Behag og Mad!) samt en kaffe fra Zoégas.

9 kommentarer:

  1. Hold da schæft! Er total misundelig! Var det til at slæbe hjem? :D

    SvarSlet
  2. Det bør du også være :D Det var ikke helt nemt, vi kørte 4 i Lines bil og skulle derfor have proppet 12 store bæreposer ind i bagagerummet (som btw ikke kunne låses op, så det foregik på den besværlige måde). Jeg blev heldigvis sat af ved mit hjem, og skulle derfor kun bære det op af trapperne ad 2 om gange. Tungt!

    SvarSlet
  3. Det var de vilde gaveposer, og det er lidt rart at høre det ikke kun var mig, som måtte gå flere gange op ad trappen :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre at goodiebags'ene vakte lykke :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  5. Hold nu op, hvor har I fået mange herlige ting. Jeg fortryder ret meget at jeg ikke havde pengene til at tage med - om ikke andet, så bare for at kunne have fået nogle af disse lækre sager ;)

    SvarSlet
  6. Rigtig hyggeligt at møde dig!

    Spændende at se hvad du har fået - kan se der er lidt forskel på indholdet, og jeg var for eksempel glad for, at jeg fik en rød Human i min, for jeg havde købt en blå tidligere på dagen :-D

    Husk at lave et indlæg om, hvordan snaps og snapsesang er, når de kombineres ;-)

    SvarSlet
  7. Haha......jeg vil godt give points for topunderholdning, da I skulle pakke den bil... Det var da godt af det kun var 2 af Jer der vandt præmier i lodtrækningen, for jeg har hørt rygter om, at det var dig de ville have ladet blive tilbage, hvis der ikke var plads i bilen.

    Noget med at du var mindst og nemmest af skubbe ud:-)

    SvarSlet
  8. Xenia; Det var bestemt en skøn bonus, men selve oplevelsen og selskabet var nu også alle pengene værd!

    Piskeris; I lige måde :) Jeg er også glad for, at jeg ikke fik en blå Human, for sidst jeg prøvede sådan en røg den ud efter den første tår, haha. Jeg lover ikke noget med snaps...

    Anne; Fnys, jeg er glad for, at jeg ikke hørte de rygter :P Og godt at vi kunne underholde lidt, jeg synes nu, at vi klarede pakningen ret flot.

    SvarSlet
  9. Jeg er da vidst blevet lidt snydt. Jeg fik hverken saft fra grønnegården eller nyker knækbrød.

    Men det betyder jo ikke så meget når der er så meget andet dejligt!

    Ærgerligt at man ikke kan nå at snakke med alle på sådan en dag :)
    Men sjovt at få sat ansigter på bloggene :)

    - Julie

    SvarSlet