mandag den 4. april 2011

den nemme udvej

Men heldigvis også den velsmagende. Den må man gerne tage, når man er træt efter en arbejdsdag og skal bruge sin aften på at skrive noget fornuftigt til sin vejleder.
Derfor blev aftensmaden pasta med tomatsauce og en skive brød til. Det var heldigvis en rigtig god tomatsauce, den økologiske med basilikum fra Helios, som jeg fik med i en af mine goodiebags. Jeg pressede et fed hvidløg ned i den, og det blev rigtig velsmagende, og så med lidt revet ost hen over - nu er min ånde til gengæld ikke for begyndere.


Nu vil jeg skrive videre på det spirende metodeafsnit til mit speciale, send motivation, tak...

2 kommentarer:

  1. Hej Bitten,

    ved du hvad - sådan nogle dage skal der også være plads til - uanset om man er blogger eller ej :o) Lækkert ser det nu alligevel ud, og jeg bliver helt ked af at den ikke var i min goodie-bag :o(

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  2. Altid rart med noget input, såfremt der er behov for noget hurtigt og let mad, så man slipper for at tænke på take-away mad. Tak for tippet, og god "kamp" med med specialet :)

    Weekendhilsen

    Bo
    italiensk restaurant København

    SvarSlet