lørdag den 2. april 2011

2011, sygdommens år

Jeg har været mere syg de første 3 måneder af 2011, end jeg kan huske at have været i løbet af noget andet år. Jeg plejer oftest kun at være syg et par gange om året. På trods af mit udtrykte ønske i tidligere blogindlæg blev det ikke kun til en forkølelse denne gang, jeg skulle selvfølgelig også tage et par dage i sengen med feber og sådan.
Jeg har været syg en uge i både januar, februar og marts. Det vil faktisk sige, at jeg har brugt en fjerdedel af mit år på at være syg! Jeg har illustreret det i nedenstående diagram, hvor det fremstår, så enhver kan se uretfærdigheden deri.


Er det ikke bare fælt? Tænk at jeg har brugt så stor en del af min tid på at bekæmpe infektioner i min stakkels krop. Men nu er jeg rask for denne gang (undtagen pudsen af næse og ømhed i bihuler ved denne aktivitet), og kan forhåbentlig atter blogge løs.
Jeg håber, at april bliver den første måned i dette år, hvor jeg ikke skal ligge i sengen!

6 kommentarer:

  1. Ja, det var da lige godt utroligt! Får du nok vitaminer, unge dame? Nej, jeg håber du slipper de næste mange måneder!

    SvarSlet
  2. Din stakkel dog. Men jeg kan godt lide at du har følt det nødvendigt at fremstille 3/4 i et cirkel/lagkagediagram (eller hvad det nu hedder) ;)

    SvarSlet
  3. Nu kan det da vist kun gå fremad:-) Kh Christina.

    SvarSlet
  4. Det er kæmpe fælt. Men NU kommer sommeren og solen og NU skal du ikke være syg mere. Slut prut finale. Jeg lover...:-)

    SvarSlet
  5. Janne, jeg får i hvert fald lige så mange vitaminer som de andre år, hvor jeg sjældent har været syg.

    Xenia, jeg arbejder så meget i Excel, at jeg så det som en selvfølge :D

    Christina, det gør det heldigvis også :)

    Vibeke, jeg er glad for, at du nu har lovet mig, at jeg forbliver rask. Det satser jeg hermed på.

    SvarSlet
  6. Det er ikke dig, det er året! Jeg har i 2011 haft feber to gange på 6 uger, hvilket var virkelig flot, for det var også første gang i 15 år, at jeg overhvedet steg i temperatur. 2011 kan kun blive bedre!

    SvarSlet