lørdag den 8. maj 2010

"morgen"blogleg

Morgenens nedtur: Min hals gør ondt, og der er koldt
Udenfor mit vindue: Er et ordentligt stillads, fordi de er ved at male taget
I mit fjernsyn kører: En sort skærm
Jeg vil til at høre: Morgenens müsli knase i min mund
Mit tøj er: Kedeligt og komfortabelt; jeans som ikke passer og en brun, varm hættetrøje
I dag skal jeg nå: At cykle hjem til mine forældre
Men jeg vil hellere: Der er faktisk ikke noget, jeg hellere vil. Eller jo; cykle hjem til mine forældre i godt vejr fremfor gråt vejr. Eller endnu bedre; teleportere hjem til mine forældre
Weekenden skal gå med: Nu er det jo weekend, men jeg skal hygge og overnatte hos forældrene mine
I vindueskarmen: Sidder der en kat og kigger ud
Morgenens optur: Jeg sov helt til klokken 9
Dette billede har i aldrig set: Altså nu har I jo næsten ikke set nogle af mine fortidsbilleder, så den er pænt let. Men når det nu skal være, kan I lige så godt få et der er lidt underholdende - et billede fra klokken 7 om morgenen ca på min sidste skoledag på gymnasiet. Mmh ja, det var tider.


Jeg orker ikke at tagge nogen, så bare leg med, hvis I finder den sjov!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar