onsdag den 12. januar 2011

konkurrencer

Nu er jeg på vej mod raskere tider. Jeg har ikke helt forladt sengen permanent endnu, men jeg har da været i bad og vasket hår i dag, og selv om det var hårdt, tilføjer det altså en ny følelse af friskhed. Så nu har jeg lidt overskud til at sidde med min computer, og der er et par konkurrencer, jeg gerne vil oplyse mine læsere om.

Den første er en konkurrence hos Janne, hvor man kan vinde en dejlig Body Butter med oliven fra The Body Shop. Jeg har tidligere selv ejet cremen, og den er ret fantastisk, og har en mildere duft end mange af de andre derfra.

Den anden er en konkurrence hos Alexia, som giver mulighed for at vinde en masse Syoss hårprodukter. Jeg bruger selv en shampoo og en balsam fra Syoss pt, og er godt tilfreds.

Så deltag endelig, og giv mig kamp til stregen!

1 kommentar:

  1. Jeg kæmper mod dig! Og regner med at vinde, for du må have opbrugt al dit held da du vandt den fantastiske ismaskine ;)

    SvarSlet