søndag den 11. juli 2010

sommer

Der er sket det, at jeg for et stykke tid blev tagget i en sommer-blogleg af Janne. Og nu sker der så det, at jeg rent faktisk besvarer den. Selv om jeg har mere lyst til at gå ud og sætte mig i køleskabet.

Først er det pålagt mig at smide et sommerfoto. Dystert og mørkt er det, af et sommerbillede at være, men det er for søren det eneste, der er til at holde ud i denne hede! Billedet er fra i dag, hvor jeg forsøgte at undgå at smelte i min sofa. Mmm:


Nævn tre ting, som du især godt kan lide ved sommeren:
Frugterne, det manglende behov for overtøj og ferien.

Nævn tre ting, som kan være træls ved sommeren:
Manglende mulighed for at komme til stranden fordi man ingen bil har. Varmen indenfor. Når det er for varmt til at bage!


Hvad kan du bedst lide at lave, når det er godt vejr:
Læse en bog i solen.

Yndlingsblomst:
Dem har jeg altså ingen af.

Yndlingsfarve:
Gennemsigtig.

Yndlingssommerret:
Frugt, hvis det var en ret. Det er svært at komme i tanke om noget, når man mangler appetit på grund af varmen. Koldskål måske! Og alle former for grillmad.

3 yndlingsis-smage:
Jordbærsorbet og ananassorbet fra ParadIS. Og så pistacie, bare ikke derfra (den smager slet ikke syntetisk!)

Hvor går drømmerejsen hen:
Frankrig.

Bedste sommerferierejse:
Nu har jeg ikke været så langt væk, men ferierne i sommerhus da jeg var barn :D

Badetøj:
Får jeg aldrig brugt, fordi jeg ikke bor ved en strand.

Sommerferieplaner for 2010:
LÆSE. Og nyde min midlertidige frihed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar