tirsdag den 20. juli 2010

varmen sætter ind

Jeg har ikke rigtig spist noget i dag, fordi det har været så varmt. Ifølge min madplan skulle jeg jo have rester af min gryderet, men da jeg sad ved spisetid og var sulten, kunne jeg slet ikke udholde tanken om mad, og da slet ikke varm mad. Så jeg skrottede den idé og smuttede i Fakta efter yoghurt, som jeg kunne klemme ned. Nu her har jeg så tænkt, at jeg ikke har fået andet end dét at spise hele dagen, og at jeg hellere må få noget ordentligt. Så jeg varmede lige en rest - for derefter at opdage, at varmen har gjort mig sindssyg. Jeg snakkede simpelthen med maden.

Maden står i mikroovnen og begynder at sprutte. Jeg åbner lågen.
"Mad! Tag lige og styr dig lidt".
Jeg tager tallerkenen ud og roder rundt i portionen, hvorefter den damper mig op i ansigtet.
"Okay, du kunne ikke dampe lidt mere? Syge ædelse".

...

2 kommentarer:

  1. Du kunne jo fortælle den, at straffen for sådan noget er at blive spist. :P

    SvarSlet
  2. jeg var ikke klar over at det var blevet så slemt med dig

    SvarSlet