lørdag den 10. juli 2010

helt fantastisk dag

Jeg havde en helt fantastisk dag i går, og havde også glædet mig til dens oprindelse længe.

For det første skulle jeg have massage. Professionel massage altså. Det foregik hos Michael Norre, og han er virkelig vidunderlig! Jeg elsker den måde, hvorpå han kan udrette mirakler for ens muskler, uden det overhovedet gør ondt (før bagefter, vel at mærke). Mmm.

Jeg var derinde med min mor, som også modtog en behandling, og efterfølgende skulle vi i IKEA. Jeg er ved at få styr på de sidste finesser i mit hjem, de mest vigtige, selv om der stadig mangler en del småting. Jeg købte:

Hylde i hvid højglans til mine krydderier (skal sættes op i dag!)


Urtepotteskjuler, jeg købte 3

Billeder med kager

Rammer til billederne

Lysrør til køkkenbordet

Skuffe til min garderobedims i klædeskabet

Badesvampe

Små grønne servietter

Jeg vil snart tage billeder af mit hjem og smide på bloggen, da jeg er ved at være godt tilfreds.

I øvrigt er jeg begyndt på The Host, som virker lovende. Kan stadig godt lide Stephenie Meyers måde at skrive på, så det begrænser sig altså ikke til Twilight-serien.

1 kommentar:

  1. Sikke fantastiske ting du har fået købt dig der.
    Dem glæder jeg mig til at se i aktion :D

    SvarSlet