onsdag den 14. juli 2010

madplan for fattig måned

Sandt at sige er måneden ikke fattig, men da jeg sparer sammen til en ny cykel, har jeg valgt, at jeg ikke vil bruge penge på mad resten af måneden. Derfor skal jeg primært leve af småkedelige ting samt min frysers indhold.

Uge 28
Onsdag: Yoghurt (fik sandwich i byen)
Torsdag: Pitabrød med tun
Fredag: Spiser hos min mor
Lørdag: Rugbrød, måske?
Søndag: Spiser hos Daniel (farsbrød)

Uge 29
Mandag: Gryderet med ris og oksekød
Tirsdag: Rester
Onsdag: Pasta og frikadeller
Torsdag: Rugbrød med frikadeller
Fredag: Kartoffel-lime-laksefad
Lørdag: Rester, evt. kartoffel på rugbrød
Søndag: Kartoffelmos

Uge 30
Mandag: Pasta og kødsovs
Tirsdag: Rester
Onsdag: Hotdogs
Torsdag: Pasta-pølse-mix på panden
Fredag: Dyr mad, for der kommer penge :P

3 kommentarer:

  1. Hehe, ganske spøjst, men synes da ikke, den madplan lyder kedelig eller noget :)

    SvarSlet
  2. Tak :) Tror jeg. Er ikke lige så kedelig som havregrød hver dag, men stadig ikke så mange kulinariske oplevelser.

    SvarSlet
  3. Ej, jeg bliver herre sulten af at læse din madplan :P Du må gerne lave mad til mig!

    SvarSlet