lørdag den 30. januar 2010

fødselsdagsparty og styrt

Jeg var til fødselsdagsfest hos min søsters kæreste i går.
Men først. Jeg cyklede derud, hvilket såmænd gik fint på trods af det glatte vejr. Lige indtil jeg tog chancen og bevægede mig stille og roligt over et isbelagt stykke på et fortov... Jeg tager aldrig chancer, når jeg er på mere farefulde områder (altså fx veje), men her tænkte jeg: "Dette kan jeg godt klare". Min cykel var imidlertid ikke enig, og valgte stille og roligt at glide bort. Så jeg lagde mig pænt ned på den hårde is. Det gjorde sådan set ikke ondt da det skete, fordi det var et ret mildt fald, men da jeg så kom op til min søster+kæreste, begyndte jeg at kunne mærke, hvilke flader af min krop, der havde ramt isen. Og i dag må jeg erkende, at jeg er en smule øm. Det værste er, at jeg åbenbart har forstrukket en eller anden muskel i min hals, det er dybt irriterende.

Men det var en stille og rolig og hyggelig fest om aftenen, baseret på grillkylling (for mit vedkommende) og rare mængder af alkoholiske drikke. Vi var 6 mennesker, fordi en del havde valgt at melde afbud. Desværre var ingen af gæsterne (ud over mig) interesserede i at fortsætte til den lyse morgen, så vi kom i seng ved en 2-tiden, jeg sov på deres behagelige sofa. På trods af den nogenlunde tidlige isenggang er jeg dog overordentligt smadret i dag, og skal derfor ikke lave specielt meget, ud over at være klam og lede efter en god film til i aften.

3 kommentarer:

  1. Av av av, kære Bitten! Er du okay nu så? Isen er altså også bare sindssyg :S

    Kan godt anbefale at smutte i Stereo STudio og købe film.. de har mange gode film på tilbud til en 50'er!

    SvarSlet
  2. sådan går det når man ikke følger loven, cykle på fortovet! altså..

    men da træls så mange ulykker der er for tiden pga det glatte føre.

    Og det er da godt du ikke brækkede noget, det ville jeg nemlig have gjort, kommer altid tilskade.

    SvarSlet
  3. Janne; Tjoh, har ondt diverse steder, men jeg vil beskrive mig selv som ok :) Desværre har jeg brugt mine penge på tøj, så må hellere vente med at købe flere film, hehe.

    Jan; Din tosse, der var ikke andre muligheder det pågældende sted, hehe. Jeg tror ikke, at jeg har prøvet at falde før, så det var en helt ny oplevelse.

    SvarSlet