søndag den 10. januar 2010

♥ mine forældre ♥

Der er intet som mine forældre, når man finder januar kedelig og trist.

Jeg har tilbragt det meste af dagen hos dem, og spiste også aftensmad derude. Det er ikke fordi vi har lavet noget specielt. Det meste af aftenen gik eksempelvis med at assistere min mor i at nedpille julepynt og pakke det i kasser. Det er bare så dybt behageligt at være hos dem, der er sådan en speciel forældre-atmosfære, som altid gør mig totalt afslappet :D

Her til aften tog jeg mig endelig sammen til at presse juice af 1,5 kg appelsiner og en enkelt pink grapefrugt, som jeg har nydt et glas af nu her, og skal nyde igen i morgen, når jeg står op. Mmm.

1 kommentar:

  1. Bitten - vil håbe at mine børn skriver sådan om mig engang. Hvor dejligt at du har så godt et forhold til dine forældre! Ikke noget bedre end friskpresset juice. KNUS

    SvarSlet