onsdag den 23. december 2009

100 % juleklar

Det er mig! Det er hvad jeg er! *hopper og danser*
Dagen har primært stået på julerengøring i mit hjem, selv om jeg alligevel ikke skal være meget hjemme i juledagene. Men det er sådan en udmærket anledning til at få det gjort. Så jeg har støvsuget, tørret støv af, gjort rent på badeværelset, ryddet op på reolen derude samt ryddet op i det ragelses-skab, jeg har stående i køkkenet. Der er simpelthen ingen grænser for alt det, jeg har nået - og så er klokken kun 15! På en måde burde jeg takke kattene for at vække mig senest klokken 8 hver morgen. Men alligevel.

Og så har jeg netop fået smidt alle julegaverne i en sæk, så de er klar til at blive transporteret hjem til mine forældre i morgen.



Her i aften skal jeg også hjem til mine forældre for at pynte juletræ sammen med min lillesøster. Det er en mindre tradition, vi har fået os, og det er mægtig hyggeligt. Pt. afventer jeg svar på, hvorvidt jeg skal indtage min aftensmad derhjemme også. Det ville gøre min dag en smule lettere.

1 kommentar:

  1. Jeg fik også overstået julerengøringen idag, så det er bar skønt!
    Håber i får en hyggelig aften:)

    SvarSlet