lørdag den 5. december 2009

lørdagshygge

Jeg har hygget mig så godt hele denne dag!
Da jeg stod op følte jeg straks, at jeg var i mit kreative hjørne, og ville udnytte det til at fremstille julekort. Jeg havde ikke købt nogle færdiglavede fordi jeg stadig gik med idéen om, at jeg måske ville lave nogle selv. Var dog ikke klar over, om det nogensinde ville blive til noget. Men det gjorde det i dag, og her er resultatet:


Senere på eftermiddagen var planen, at Daniel og Per lige skulle komme forbi efter et par ting. Men det endte så med en masseinvasion af mit hjem - altså de tog Maiken med. Og pludselig kom vi til at aftale, at vi spiste pizza sammen. Og så blev de altså det meste af aftenen, hvor drengene spillede Wii, og Maiken og jeg primært hyggede ved computeren. Det var rart! I morgen skal vi yderligere ses til fremstilling af konfekt og en tur i Metro.

3 kommentarer:

  1. Wooow, jeg er bagud med at læse dine blogs! Måtte lige opdatere mig. Hvor er det sødt, når de begge ligger på dit skød. Kate ser mega lille ud! Og sikke nogle fine kort. Hvordan har du fremstillet dem? Måske skulle jeg gøre det samme, men jeg ved ikke, hvem jeg skal sende julekort til :P

    SvarSlet
  2. Janne; Kate ER mega lille :D
    Jamen, jeg har fremstillet kortene ved at klistre nogle ting på et tomt kort, hehe. Begyndte lidt på at lave kort i foråret, men så gik det i stå igen, så jeg havde en masse forskelligt liggende.

    Line; Okay okay, jeg skal nok gemme en af de grønne til dig ;)

    SvarSlet