onsdag den 2. december 2009

brr!

Der er simpelthen så koldt udenfor, hvis I ikke har opdaget det! Det er vinterens komme. Og jeg kan pt. ikke helt beslutte mig for, hvad jeg egentlig synes om det. Det er jo noget af det smukkeste at se på (billedet er fra omkring 9.30 i morges, udsigten fra mit vindue). Men samtidig er der et par ulemper. Det er hamrende koldt at cykle, især når man glemmer at tage hue på. Ens lår og røv bliver følelsesløse af kulde. Og så var flere af min cykels funktioner frosset til i anledningen! Eksempelvis virkede min bagbremse ikke, og jeg kunne ikke skifte gear.
Men hele grunden til, at jeg overhovedet var tidligt oppe og på cykeltur var jo min anden samtale om praktik hos Nordjyske Medier. Da fik jeg også truffet chefredaktøren, og vi fik snakket mere om, hvad mine opgaver vil komme til at være. Så praktikpladsen er altså min :D Hvilket jeg selvfølgelig er lykkelig for. Jeg glæder mig simpelthen så meget, og mine kommende opgaver er yderst interessante. Jeg får lov at arbejde med undersøgelser, som de kun netop har fået ind af døren, og ingen har haft fingrene i endnu. Og så skal jeg sidde i analyseafdelingen og får eget bord med egen computer. Uhh! Nu mangler jeg blot at få det godkendt af min praktikkoordinator, og hvis han ikke gør det, kommer jeg nok til at slå ham ihjel.

2 kommentarer:

  1. jubijubijubi :D så fantastisk. hvornår skal du starte hvis det er

    SvarSlet
  2. Tak for din jubel :D Jeg skal starte til februar.

    SvarSlet