onsdag den 16. december 2009

træt snemorgen

Jeg er simpelthen så uendeligt træt! Okay, jeg kan godt lide mine katte, og sådan. Men seriøst, siden jeg har fået Kate, har jeg bare lidt så voldsomt af søvnunderskud. Det er altså hårdt at blive vækket mellem 7 og 8 om morgenen, når man ikke kommer specielt tidligt i seng, og i princippet ville kunne sove længe.
I dag var det så inden klokken 7 at Kate mente, at hun ville op og spinde i mit ansigt. Jeg prøvede at ignorere det, og smed hende ned fra sengen omkring 15 gange, men så blev jeg så irriteret, at jeg gik ud og gav dem mad. Desværre var der ikke den store taknemmelighed, for efter at have spist begyndte kræene at lege, så jeg fik ikke mere søvn, selv om jeg først orkede at stå ud af sengen efter klokken 8.
Man bliver en smule negativ af søvnmangel - men så er det fantastisk, at man i det mindste står op til en hvid udsigt fra sit vindue. Der findes ikke noget smukkere. Jeg har endda lyst til at gå ud og lege i det, men holder mig tilbage af diverse årsager.

Mine planer for i dag er:
- Skrive konklusion til opgaven
- Tømme postkasse
- Pakke de sidste 2 julegaver ind
- Eventuelt skrive de sidste julekort, som ikke skal sendes med posten (fik sendt dem der skulle i går :)
- Se de 2 afsnit af Jesus & Josefine, som jeg mangler, hvis der bliver tid (det skal der)

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Mange tak for rosen :)
    Jeg gengælder lige dit besøg, og det er da en hyggelig blog du har dig her :)

    SvarSlet