torsdag den 10. december 2009

alt det...

Åh der er sket så meget, og jeg har bare ikke haft tid og overskud til at blogge. Men det har jeg nu.

Jeg havde den hyggeligste weekend i verdenshistorien, hvor jeg tilbragte omtrent al min tid sammen med Maiken, Per og Daniel. Vi hyggede os, spiste sammen, spillede Wii, og så lavede Maiken og jeg konfekt hjemme hos vore forældre.



I dag var jeg til dyrlægen med Kate, da hun skulle vaccineres. Hun var ganske dygtig, og rolig under transporten, selv om jeg kunne se, at hun var skræmt. Vaccinationen tog hun også uden problemer, og så fik hun noget ormekur med hjem - hvilket hun til gengæld IKKE tog uden problemer, og jeg måtte lade mine hænder kradse til blods. Så efter en begivenhedsrig dag med en ond mor, som transporterede hende fremmede steder hen samt tvang piller i hende, var hun godt træt.



Jeg fik Line på besøg, da hun fik fri fra skole. Vi fremstillede aftensmad sammen, som var chilifrikadeller med kokos-/limesauce og ris. Det smagte selvfølgelig godt som altid, og så således ud:



Derudover morede vi os med at snakke, se tv, spise konfekt, se Jesus & Josefine, lege med mine katte samt læse bøger om kvantitativ metode - muhahaha!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar