lørdag den 12. december 2009

blogleg: 5 guys I used to fancy

Så kommer den endelig, bloggen I alle har ventet på; de 5 fyre, jeg har fancy'et! Undskyld det har taget lidt tid, men det er virkelig omfattende, for jeg har været besat af SÅ mange fyre op gennem min barndom og ungdom, at det er næsten umuligt at udvælge 5. Men jeg har gjort et forsøg. Og dette er selvfølgelig kun "kendte" personer, da det ikke ville give meget mening andet. Jeg har kun valgt fyre, som jeg tilnærmelsesvis er kommet over. Enjoy!


Tommy aka. den hvide/grønne Power Ranger.
Det var selvfølgelig da jeg var barn, og Power Rangers var rigtigt fremme. Undskyld, jeg kunne virkelig ikke få mig selv til at sætte et billede af ham ind uden dragten, for han er virkelig... Ikke så heldig :P Jeg ved ikke helt, hvad jeg havde gang i. Men jeg var vild med ham, og jeg skulle altid være ham, når min søster og jeg legede Power Rangers (hvilket var ofte). Mit største ønske var også hans dragt til fastelavn, men jeg fik den aldrig.


Kevin Richardson fra Backstreet Boys.
Jeg valgte et gammelt billede af ham, da det vel nogenlunde var sådan, han så ud, da jeg var besat af ham. Som i besat. Jeg var kæmpe fan af Backstreet Boys, og cirka den eneste i min omgangskreds, der bedst kunne lide Kevin. Sådan er det at være til gamle mænd, haha.

Aaron Carter.
Jep, Nick Carters lillebror. Great. Min bedste ven i folkeskolen og jeg var store fans, og jeg drømte om ham dag og nat. Men helt ærligt, han var da også sød! Sådan en lille, langhåret dreng, der render rundt og synger om kærlighed.

Billie Joe Armstrong fra Green Day.
Her er vi så oppe i mine gymnasieår, hvor min daværende kæreste introducerede mig for Green Day. Ham her var ikke så stor en besættelse, fordi jeg trods alt var blevet noget ældre. Men jeg kunne mægtig godt lide ham - det kan jeg også nu, men det er primært grundet hans fantastiske stemme.

Jasper Hale fra Twilight-serien.
Her bryder vi så reglen for, at man ikke kan blive besat på dén måde, når man er over 20. Wuhuu. Efter jeg så Twilight i biografen (3 gange...) kunne jeg ikke få ham ud af hovedet, og det hjalp bestemt ikke, da jeg læste bøgerne. Det er svært at tælle, hvor mange fantasier jeg har haft om, at han skulle bide mig. Hold op hvor er han egentlig stadig hot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar