torsdag den 10. december 2009

blogleg: 3 svar

Jeg er blevet tagget i en fin lille blogleg af MissMuffin, så den må jeg hellere lige sørge for at besvare (og ja Line, jeg ved godt at jeg også er blevet tagget af dig, skal nok skrive derom snart :P).
Jeg har været lidt dårlig til at blogge på det seneste, men der kommer højst sandsynligt en "rigtig" blog senere.

3 ting, jeg husker som var det i går:
- Dagen hvor jeg blev student
- Mine dage i sommerhus som barn
- Nytårsaften sidste år

3 ting, jeg ikke kan lide:
- Stegt lever
- At gå til mundtlig eksamen
- Når jeg er magtesløs

3 ting, jeg godt kan lide:
- Katte!
- Julen
- Rom & cola

3 blogs jeg besøger dagligt:
- Line
- Janne
- MissMuffin

3 sange, som jeg hører for tiden:
- Titelsangen til Jesus & Josefine :P
- Rammstein - Roter Sand (og andre gode fra Liebe Ist Für Alle Da)
- De nye numre fra Muse

3 TV-programmer, jeg følger med i:
- Venner (hvis man kan kalde det at følge med, men ser det regelmæssigt, og har selvfølgelig set alle afsnit)
- LOST (favoritserien over dem alle)
- Jesus & Josefine for tiden ;)

3 bloggere, jeg udfordrer:
- Janne
(Ja jeg kender altså ikke flere, som ikke allerede er blevet udfordret)

4 kommentarer:

  1. Så Rammstein under sangene. Skal jeg lige nævne igen at jeg skal til Rammstein koncert på tirsdag? ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har for resten tagget dig i en leg ;)

    SvarSlet
  3. Nej Annette, det tror jeg ikke du behøver nævne mere end nødvendigt :P
    Fik faktisk tilbudt en billet for nylig, men har hverken råd eller nogen at tage derhen med. Øv.

    SvarSlet
  4. Nej, der er selvfølgelig og den lange tur du skulle betale for hvis du skulle med. Men de kommer vel hertil igen en anden gang :)

    SvarSlet