tirsdag den 15. december 2009

endelig sne

Jeg tvivler på, at jeg er den første i Danmark til at blogge om det (da jeg allerede har set to beviser på det modsatte), men alligevel - det sner jo helt vildt :D Det er simpelthen så dejligt, men nok bare fordi jeg ikke skal ud på cykel i morgen eller lignende. Jeg var selvfølgelig nødt til at hive mit kamera op af tasken da jeg gik fra bussen for lidt siden.






Jeg har nemlig været hos Daniel denne aften. Eller det vil sige, først tog jeg ind til byen, fordi jeg lige manglede et par detaljer til den allersidste julegave. De er så klaret nu. Så fik jeg også købt 3 rygge til min opgave som skal afleveres fredag (i 3 eksemplarer altså). Derefter mødtes jeg med Daniel, og vi tog hjem til ham.Vi spillede Little Big Planet - jeg laver altid den sødeste figur, og elsker derfor at spille det! Vi spiste selvfølgelig også aftensmad - en ret med masser af ost, fordi det trods alt er Daniel:



Så spiste vi også chips og drak sodavand og den slags yderst sunde ting. Og jeg kom til at tage et par billeder af Mix, en af jordens 3 smukkeste katte. Som jeg altså er mor til, selv om jeg ikke bor med hende længere.


4 kommentarer:

  1. Så fantastisk billede - Det første!
    Og de andre selvfølgelig!

    tak for hygge :)

    (PS, så er mit "skriv dette ord" ord - Lesselur

    SvarSlet
  2. er også helt vild med det første billede .. jeg kom da næsten i julestemning :D

    Lyder som om i har haft en hyggelig aften :)
    Men lad være med at pumpe Kate stor og male hendes ene pote sort .. :)

    SvarSlet
  3. Wow, der er faldet meget sne allerede! Jeg vil også have sne i Århus :-)

    SvarSlet
  4. um den mad ser god ud :D langsomme bloggeBitten

    SvarSlet